Poziomy świadomości procesowej

W trakcie przygotowywania wpisu o identyfikacji procesów jako pierwszego etapu reengineeringu, przypomniałem sobie o artykule w gazecie Computerworld z 20 kwietnia 2010, autorstwa Łukasza Tartanusa, pt. „Znane, mierzone, prawie zarządzane „. W artykule tym przytoczony zostało tzw. 5 poziomów świadomości procesowej, na bazie modelu CMMI (Capability Maturity Model Integration). Zainteresowanych odsyłam do artykułu. O świadomości procesowej można także przeczytać w serwisie procesowcy.pl

Artykuły o podobnej tematyce:

2 uwagi do wpisu “Poziomy świadomości procesowej

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s